tirsdag 7. september 2010

Roald Kyllingstad

På torsdag 02.09.10 var klassen på ekskursjon til Stavanger, Skur 2.
Der skulle vi se på en utstilling av Roald Kyllingstad.

Han har en veldig spesiell måte å jobbe på. Først fotograferer han "hverdagen" og så bruker han tørrpastell til å tegne det over på store ark. Han er opptatt av lys, kontrast og refleksjon.

Verkene hans var en veldig stor inspirasjon og jeg ble utrolig imponert av kunsten hans.
Dette er et av verkene hans som jeg beundret mest!
Bilde av en frisørsalong.


Fotografi av som jeg tok av Karen. Ble et stilig bilde synes jeg.




Etter omvisningen fikk vi gå ut å fotografere litt:

Meg og Karen, prøver ut noe kjekt!  



Enda et foto jeg har tatt og redigert av Karen.



Foto av Anne Hilde som jeg har tatt og redigert.


Og så et siste bilde av Mona Lisa.


Kjempekjek tur, hvor vi fikk lære og oppleve en del. God inspirasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar